Strony

niedziela, 16 lutego 2014

Parę ulubionych zdjęć mojego autorstwa!

 Cześć, ostatnio mało nas tutaj i gdziekolwiek, nie umiemy się razem z Anią jakoś zgrać. Dlatego postanowiłam zrobić krótki post z moimi ulubionym ujęciami.  Robię mnóstwo zdjęć aparatem gdziekolwiek tylko jestem dlatego pomyślałam, że taki post nie będzie złym. 

                 








 Oczywiście to tylko mała część moich ulubionych zdjęć. Jest ich całkiem sporo, ale nigdy nie mam kiedy zrobić porządku w folderach.  To by było, na tyle. Będziemy się starały wpadać częściej. I niebawem jakieś zdjęcia które są w trakcie przeróbki. 


                                                      Podobają się wam moje zdjęcia? Co o nich sądzicie? 



30 komentarzy:

  1. Śliczne śa te pierwsze zdjęcia
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo ładne zdjęcia, jak sie ciesze ze poznaje ludzi o takich samych pasjach<3
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia *o*
    Może masz ochotę na wzajemną obserwację? daj znać na moim blogu ;)
    lemadreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością zdjęcia przedmiotów wychodzą ci o wiele lepiej, niż te postaci. Nie które z nich są całkiem proste, a jednak ładne.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju! niektóre ze zdjęć są na prawdę świetne! zdjęcia przyrody i to ostatnie najbardziej przypadło mi do gustu :) oby tak dalej!

    slodkieslodkieczary.blogspot.com u mnie konkurs gdzie możesz wygrać 30$, serdecznie zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są świetne, masz talent :)
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia są piękne:)
    bardzo klimatycznie tu u Ciebie
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie z oknem jest mistrzowskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu!! Wspaniałe zdjęcia!! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! Macie ogromny talent!

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia:) Fajnie się u Was zapowiada dziewczyny i z chęcią zaczynam obserwować :) zapraszam i u mnie do obserwacji, jeśli Wam się spodoba :)
    Pozdrawiam ciepło!
    www.themissydi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia, szczególnie podoba mi się to pierwsze z żółtymi kwiatkami<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne Zdjęcia <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń