Strony

wtorek, 4 lutego 2014

Jak przerabiam zdjęcia?

Zdjęcie bez przeróbki!

A tutaj macie ala opis,jak je przerabiam:

Pierw zdjęcie rozjaśniam,jak najwięcej się da ponieważ dla mnie ona jest trochę ciemne.

  

Tak wygląda zdjęcie po rozjaśnieniu.  Myślę, że o wiele lepiej.  Nie wiem jak wam mi się podoba.


Dalej robię taką mgiełkę, która strasznie mi się podoba. I na screenie poniżej,dokładnie widać jak wygląda. I poniżej pokaże również jak w nią wejść.



Następnie wchodzimy w efekt kliszy i naciskamy provie wysoką.


Efekt końcowy wygląda tak: 


Może nie jest to jakaś wielka różnica, ale wydaję mi się, że zdjęcie wygląda o wiele lepiej.

A wam jak się podoba przeróbka?





16 komentarzy:

  1. Przydatna notka! ;)
    Przerobione zdjęcie wygląda tak... magiczniej ;) I bardzo mi się podoba ;)

    Jeśli masz ochotę to wpadnij ;)
    http://zostaltylkonapisloveforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wygląd bloga :)

    w-rupieciarni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sama również używam photoscape! bardzo dobry program :)
    + obs za obs ?

    anishadaa.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, uwielbiam go ale jednak chciałabym kupić photoshop 5 ale brak funduszy :)
      No, spoko ;p

      Usuń
  4. YOU ARE SO PRETTY! NICE BLOG :)
    DO YOU WANNA FOLLOW EACH OTHER?? LET ME KNOW (>‿♥) I ALWAYS FOLLOW BACK! :)
    XOXO
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, cieszymy się, że nasz blog się podoba :)

      Usuń
  5. POlecam picase do przeróbek
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię zbytnio picase, kiedyś przerabiałam ale teraz zdecydowanie photoscape :)

      Usuń
  6. Super wygląd bloga ja też u używam photoscape
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukkii-cukkiii.blogspot.com/
    JEŚLI CI SIĘ SPODOBA ZAOBSERWUJ A JA SIĘ ODWDZIĘCZĘ

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość osób chyba używa photoscape bo to dość dobry program :)
    A co do wyglądu, to ktoś nam robił ja takiego nie umiem zrobić :(
    Okej ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcie, świetnie je przerobiłaś :)
    Równiez używam photoscape.

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Także używam PhotoScape, jest genialny dla amatorów fotografii.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie tylko amatorów, wiele profesjonalistów używa również go :)

      Usuń